Gratulerer med 92 år!
1. mai 1934 ble Andebu IL Fotball stiftet. Siden den dagen har klubben vært en del av hverdagen, fellesskapet og fotballgleden i bygda i 92 år og med like mye energi som da det startet.
Takk til alle som har løftet fotballgruppa gjennom disse tiårene, og til alle som bærer den videre i dag.Gjennom generasjoner har Andebu Fotball vært et naturlig samlingspunkt.
Fra de første årene på Møylandsletta, der engasjementet var like høyt som ropene fra sidelinja, til dagens HSL Arena, der fotballen har vært en møteplass for store og små.
En stor takk til trenere, foreldre, ungdommer, spillere, dommere, banemannskap, sponsorer og alle andre som bidrar. Fotballgruppa drives av rundt 60 frivillige.
Uten dere stopper alt.Frivilligheten er ikke bare en ressurs, den er selve identiteten vår som breddeklubb.
Det er den som gjør at vi uke etter uke kan gi barn, ungdom og voksne et trygt, inkluderende og levende fotballmiljø.Nå teller vi ned til 100‑årsdagen.
Heia Andebu! ❤️💙

